Customer Journey Expert Fraud Operations (Fixed-term contract) Customer Journey Expert Fraud Operations  …

ING
à Bruxelles, Bruxelles-Capitale, Belgique
CDI, Plein-temps
Soyez parmi les premiers à postuler
Competitive
ING
à Bruxelles, Bruxelles-Capitale, Belgique
CDI, Plein-temps
Soyez parmi les premiers à postuler
Competitive
Customer Journey Expert Fraud Operations (Fixed-term contract)
Ben je op zoek naar ...onderzoeken enING helpen om klantverwachtingen te overtreffen

Het laatste waar onze klanten opzitten te wachten, is fraude en misbruik bij het bankieren. Daarom werken webij ING Bank elke dag hard om dit te voorkomen. ING probeert voorop te lopenals het gaat om (technologische) innovaties voor nog veiliger bankieren. Enworden klanten toch het slachtoffer van fraude of misbruik, dan zetten wijalles op alles om de klant goed te helpen, ongemak tot een minimum te beperkenen meldingen snel te onderzoeken. Daarbij is ons belangrijkste doel klanteniedere keer weer in positieve zin te verrassen.
Om onze klanten en ING nog beter tebeschermen tegen fraude of misbruik zijn wij binnen Fraude Onderzoek &Operations op zoek naar een tijdelijke collega voor een periode van maximaal 6maanden.

Sinds november 2018 werken wij binnenonze afdeling in België hard om met elkaar een snellere, wendbaardereorganisatie te worden. Op die manier kunnen wij een nog betere service biedenen meer voor onze klanten betekenen.

Ben je ook iemand die...
Gestructureerden resultaatgericht te werk gaat? En heb je een praktische instelling, ben jeproactief en besluitvaardig en tevens zelfstandig? Orange Code in het DNAheeft?

En beschik je ook over ...

  • Klantfocus. Hetservicen van klanten staat centraal. Je helpt klanten met wie wij contacthebben over fraude of misbruik van ING-producten. Je onderkent het probleem enwilt dit oplossen;
  • Snelleprobleemsanalyse en oordeelsvorming. Je bent in staat breder te kijken dan wateen klant of systeem aangeeft, kan mogelijke vervolgrisico's herkennen enoplossen
  • Daadkracht enheb je durf om keuzes te maken? Ook met beperkte data of informatie handel jein het belang van de klant en van ING
  • Onderscheidendvermogen om zaken snel en efficiënt af te handelen en de meer complexere zaken,indien nodig, op andere wijze te adresseren? Je kunt hiertussen goed schakelen.Waar nodig vraag je om hulp.
  • Flexibiliteit
  • Stressbestendigheid

    ... dan ben jij onze nieuwe Customer Journey Expert Fraude Onderzoek & Operations

    Jouw rol ...

    In onzewerkwijze en service verlening naar klanten, staat een aantal elementencentraal:
  • Het leveren van een unieke, consistente en excellente dienstverlening
    • Wij zijn aanwezig wanneer de klant onsnodig heeft.
    • Direct klantcontact staat centraal omde klant goed te kunnen bedienen en in te spelen op de veranderende wensen
    • We handelen klantverzoeken end-to-endaf en lossen fraudesignalen direct op, zonder handovers
  • Een brede servicecultuur die gericht is op het overtreffen van deverwachtingen van onze klanten
    • We zijn één groot team en zijnflexibel om elkaar altijd te helpen om onze doelstellingen te behalen
    • Teams bestaan uit gemotiveerde engepassioneerde collega's
  • Autonome Customer Loyalty Teams (CLT's) met zelfstandige members
    • De beste dienstverlening,verbeterideeën en gemotiveerde collega's komen voort uit zelfsturende teams dieoptimaal gebruik maken van de aanwezige expertises binnen Fraude Onderzoek& Operations
    • Iedereen is verantwoordelijk voor hetcontinu verbeteren van onze dienstverlening, om de verzoeken van onze klantente overtreffen en fraudeschade voor ING zoveel mogelijk te beperken

      Jouw werkomgeving binnen ING...

      ING België is, als eerste directe universele bank, eensterke speler op de Belgische markt. De bank biedt alle cliënten een breedassortiment financiële producten en diensten aanvia het distributiekanaal van hun keuze (click en face). Tot de cliënten vanING België behoren zowel retail- als privatebankingcliënten, kleine,middelgrote en grote ondernemingen.


      Onze organisatie kentmeerdere teams die vanuit Brussel, Amsterdam en Leeuwarden werken met op elkaaraansluitende werkzaamheden om klanten en ING te beschermen tegen fraude enmisbruik, en om een service te leveren die de verwachtingen overtreft als eenklant toch slachtoffer wordt.
      Wij zijn op zoek naarenthousiast en gedreven nieuwe members die flexibel inzetbaar binnen het teamvan de afdeling Fraude Onderzoek & Operations in Brussel.

      Binnen dit team wordenalerts beoordeeld vanuit detectiesystemen. Zo beschermen wij klanten tegenmisbruik van home/smartbanking. Daarnaast helpen wij klanten waarbij debitpasis misbruikt of verloren. Waar mogelijk worden ook klanten geholpen dieslachtoffer zijn van oplichting. Als we vaststellen dat de klant een vergoedingvan ING moet ontvangen dan doen wij dat zo spoedig mogelijk zodat de klant weeronbezorgd over zijn producten kan beschikken.



Close