Customer Loyalty Team Member Seizures & Successions

  • Competitive
  • Bruxelles, Bruxelles-Capitale, Belgique Bruxelles Bruxelles-Capitale BE
  • CDI, Plein-temps
  • ING
  • 20 juil. 18 2018-07-20

Customer Loyalty Team Member Seizures & Successions

Customer Loyalty Team Member Events Nalatenschappen/Beslagen
Contract van onbepaalde duur, Brussel, 80%-90% regime mogelijk

Je rol & werkomgeving
ING in België is volop in beweging, en dat geldt zeker ook voor Client Services. Op deze afdeling doen Customer Loyalty Teams er alles aan om elke dag weer de wensen van onze klanten te overtreffen. Het betreft hier dus niet zomaar een klantenservice-afdeling. Om deel uit te maken van één van de agile CLT-teams breng je namelijk naast de juiste kennis en kunde, ook de juiste persoonlijkheid mee. Onze 'Orange Culture' is hierbij onze leidraad. In deze cultuur staan het nemen van eindverantwoordelijkheid, ondernemerschap, het werken in teams, vertrouwen op je collega's en teambelang boven eigenbelang centraal.
Is bij jou de klant koning en geeft het bieden van goede service aan de klant jou een kick? Ben jij iemand die deel wil uitmaken van een boeiend project waarbij we het bankieren voor de klant herdefiniëren vanuit een klantgeoriënteerde omgeving. Ben jij een enthousiast persoon die graag werkt in zelforganiserende teams, in oplossingen denkt en alleen tevreden is met de beste resultaten voor onze klanten? Wil jij onze klanten ondersteunen in hun bankieren vanuit call, mail, messaging, en (video)chatdiensten?
Wil jij onze klanten bijstaan in moeilijke momenten, waar zij worden geconfronteerd met een emotioneel en administratief moeilijke periode en heb je als doel hen zo goed mogelijk bij te staan? Schrik jij er niet voor terug om een divers en complex takenpakket uit te voeren? Beschik jij over een analytische geest, met als sterkte het leggen van verbanden tussen verschillende gegevens en de coördinatie van verschillende stakeholders met als uitgangspunt de best mogelijke service voor de klant?
Dan hebben we de perfecte functie voor jou gevonden!
Je belangrijkste verantwoordelijkheden

  • Vragen en problemen van klanten beantwoorden en oplossen (van A tot Z) en hierbij speuren naar commerciële opportuniteiten.
  • Contact onderhouden met klanten via mail, telefoon en chat.
  • De verwachtingen van de klant continu overtreffen: het WOW-effect.
  • Een echte klik maken met klanten en prospect.
  • Klantcontact zorgvuldig loggen in de systemen.
  • Het op een correcte manier doorlopen van klantprocessen.
  • Rekening houdend met geldende wet- en regelgeving.
  • Alle overige uitdagende taken die je naar je toe weet te trekken.
  • Operationele afhandeling van het klantverzoek.
Jouw verschillende taken
  • Een volledige administratieve afhandeling van een nalatenschap/beslag met een rapportering naar de bevoegde instanties
  • Opvragen van de nodige documenten bij klanten, notarissen, fiscale administratie...zodat wij de situatie van de klant zo snel en optimaal mogelijk kunnen regulariseren.
  • Telefonische support leveren op basis van uw expertise voor onze interne en externe klanten (collega's van andere teams, klanten, notarissen, advocaten, gerechtsdeurwaarders...).
Waar we naar op zoek zijn
Een collega met het talent om iets op zich te nemen en het waar te maken, die enthousiast is om anderen te helpen om succesvol te zijn en de gave heeft om altijd een stap vooruit te zijn. Met andere woorden, je streeft ernaar om frisse ideeën aan te brengen en uitdagingen te aanvaarden in een snel veranderende en complexe omgeving. Je bent een persoon die steeds samenwerkt, luistert en investeert in anderen om zo gezamenlijke doelen te verwezenlijken. Je vindt het leuk om het status quo uit te dagen en je bent erop gebrand om creatieve oplossingen voor problemen voor te stellen.
Als Customer Loyalty Team-Member moet je ook over het volgende beschikken:
  • Een flexibele ingesteldheid, je vindt het geen probleem om in de verruimende openingstijden van 08.00-22.00 te werken en indien nodig op zaterdag van 9u tot 17u, of bij te springen in een team.
  • Een opleiding op bachelor niveau (bij voorkeur in Rechten, Bank&Financiën of Secretariaat/Talen).
  • Een commerciële ingesteldheid met oog voor commerciële resultaten, klantgerichtheid en ondernemerschap.
  • Je bent bereid om de nodige (wettelijke) certificaten voor de job te halen.
  • Je bent bereid om het nodige aan te leren voor de uitvoering van je taken.
  • Bereid tot het leren van de processen en producten van ING.
  • NL en FR (niveau B1 Europese norm) vereist. Kennis van het Engels is een pluspunt.
  • Een natuurlijke aanleg voor juridische en administratieve zaken.
Wat we je aanbieden
Je bouwt mee aan het ING van de toekomst.
Een duidelijk doel, een uniek aanbod, een gepaste verloning en een bijkomende waaier aan mogelijke voordelen zoals:
  • Persoonlijke groei & uitdagend werk met eindeloze mogelijkheden om je ambities te verwezenlijken door middel van opleidingsmogelijkheden en het leren van verschillende zaken op het terrein.
  • Je leert wat bankieren inhoudt en zal een duidelijk inzicht krijgen in de commerciële aanpak, producten en de manier waarop wij onze klanten service bieden.
  • Een informele, dynamische omgeving met innovatieve collega's die je inspanningen ondersteunen.
  • Een progressieve en soepele manier van werken waarbij nieuwe ideeën naar waarde worden geschat.
Een zeer afwisselend werk, omdat je taken en werkzaamheden per dag kunnen verschillen. Ook heb je ruimte om je eigen ideeën, kennis en ervaring in te brengen in je team en concreet toegevoegde waarde te leveren in het bedenken van de beste oplossingen voor klanten.


Wij herdefiniëren bankieren. En jij?
Er was nooit een interessantere tijd om bij ING te werken. We bevinden ons op een traject dat toegespitst is op onze klanten, aangedreven wordt door technologie en gestuurd wordt door intelligente, vastberaden mensen. Onze klanten voelen dat onze mensen hen in staat stellen om zowel in het leven als in zaken een stap voor te blijven. En daar zijn we trots op!